sobota, 8 września 2012

Powrót

Pusto tak na blogu... Słonko wróciło. Pomimo jesiennych kolekcji w sklepach, nie zraża się i przygrzewa. My korzystamy.
Wczoraj wybrałam się do sklepu/ marketu z różnymi interesującymi mnie gadżetami rękodzielniczymi.  W jedną stronę jechałam 5 minut metrem i 80 minut autobusem!!!!! a to dopiero strefa 3 Londynu (na 9 ?!?!?!?!). Masakra. Siedziałam sobie na pierwszym siedzeniu górnego pokładu double-deckera i podziwiałam. Na początku było super (moja dzielnica), potem gorzej- Afgańskie Centrum Kultury Islamu, Meczecik, itd., znowu lepsza dzielnica, i znowu faceci w kieckach. Samo centrum (takie nasze Bielany) było na szczęście w okolicy, w której nie czułam się źle w moich szortach. Te mijane po drodze przyprawiały mnie o dreszcze. Mogę stwierdzić uczciwie, że w Londynie SĄ brzydkie i nieciekawe miejsca i budynki! W drodze powrotnej, jak tylko autobus doturlał się do pierwszej lepszej stacji metra, przesiadłam się. Szybciej,bezpieczniej i mogłam podskoczyć po GG. Zdjęć z wyprawy nie mam. Nie wiedziałam gdzie się zapuszczam, dlatego też nie brałam aparatu, żeby nikogo nie kusił.
Ech... sklep cudny, wybór gadżetów niesamowity - włóczki, papiery, zestawy do scrapbookingu, do przygotowywania cukierków, do szydełkowania i haftowania. RAJ. Powróciłam bogatsza o parę przedmiotów i biedniejsza o ileśtam funciaków.
Dzisiaj natomiast razem z GG polowaliśmy cały dzień na Wenlocki (Ostatni moment żeby je zobaczyć. Jutro wszystkie zostaną zabrane z ulic i trafią na aukcję.) i przebijaliśmy się przez tłumy współfotografujących, wieczorkiem odwiedziliśmy pub, aby w domu, w ramach rozrywki i przy X-Factorze zasiąść do komputerów.

Dołączam fotorelację ze środowego polowania;) Wybraliśmy się z GG do Londyńskiego City - centrum finansowego miasta, gdzie pomiędzy wzniesionymi ze szkła wieżowcami, ukrywają się kamienne kościoły. Trasa wiodła nas przez oszklone i biznesowe City- pełne mężczyzn i kobiet odzianych w garnitury, poprzez dzielnice pełną indyjskich i arabskich knajpek( stąd Sari i Pikantny Wenlock) oraz kolejne targowisko miejskie.






 Park Wenlock


Rowerzystka Miejska Mandeville

 
Kontemplująca Mandeville

Slangowy Wenlock

Wenlock Dickensowki


Wenlock  w sari

 "Pikantny" (od przypraw:P) Wenlock

Wenlock Oryginalny


Business Mandeville

Wiktoriańska Mandeville

 Wenlock Alberta

 Mandeville Punk została zniszczona;/ Dziura w brzuchu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...